Müügitingimused ja garantii

 
Müügitingimused kehtivad www.e-mööbel24.ee e-poest eraisikust ostja (edaspidi Tarbija) ja e-poe haldaja Rahaus OÜi (edaspidi E-pood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

1. E-poest on võimalik osta interneti teel vaid neid kaupu, millel juures on näha link "Lisa ostukorvi". Kauba hind või kauba saadavus võib reaalajas ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused. E-mööbel24.ee’l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud lepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud, kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.

2. Ostukorvi lehel saab tellija soovi korral muuta ostukorvi sisu. Pärast tarneaadressi sisestamist ning tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse toodetest. Kui katkestate tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist.

3. E-poes saab maksta valitud kauba eest pankade e-pangalingi kaudu. Samuti saab kauba eest tasuda krediitkaardiga, ülekandega või järelmaksuga. Ülekandes peab olema selgitusse märgitud ülekande aluseks oleva arve number. Kõik E-mööbel24.ee e-poes tehtavad tehingud arveldatakse eurodes.

4. Juhul kui tellimuse eest ei tasuta 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest siis on E-mööbel24.ee e-poel õigus tellimus tühistada.

5. Pärast kauba lisamist "Ostukorvi" on võimalik jätkata teiste kaupade sirvimist või sisestada tellimus. Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) kuvatakse Teile ekraanil tellimuse kinnitus.

6. E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal või järgmisel päeval kui laekub müüja pangaarvele tellimuse eest tasutav summa.

7. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid kauba ostjale. Tutvu transporditingimustega lähemalt SIIN. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.

8. Tarbijal on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Tarbijani jõudnud, teatada müüjale lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades ehk eritellimuseks.

Eritellimuseks loetakse:
- köögi tellimusi, mis on tellitud lähtuvalt kliendi erisoovist (joonisest);
- tootjalt spetsiaalselt kliendi jaoks tellitud eriviimistlusega tooteid, mida ei esine meie internetipoe standardvalikus (eritellimusel kattematerjalid, kangad, peitsid, värvid jm. Viimistlused);
- kui tellimuse summa on üle 10000 eur ja ostu-müügi lepinguga kaasneb eripakkumine
- juhul kui sama toodete arv on üle 10 tk jostu-müügi lepinguga kaasneb eripakkumine

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Tarbijal. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

9. Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil info@e-moobel24.ee. Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saamisest. Juhul, kui nimetatud tähtaja jooksul ei ole tagastus jõudnud kauplejani, on kauplejal õigus viivitada tagasimaksega tagastuse kättesaamiseni. Tagastamise avalduse vormi leiate SIIT.

10. Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Puuduse tekkimisel on esimese kuue kuu jooksul puuduse tõendamiskohustus kauplejal, ülejäänud 1,5 aasta jooksul tarbijal. Kaebus tuleb esitada mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud E-mööbel24.ee. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta. Avaldusega on kohustik saada kauba ja defektide pildid. E-mööbel24.ee e-pood vastab kaebusele hiljemalt 15 päeva jooksul alates kaebuse saamisest.

Tarbija kannab tarbijapoolsel lepingust taganemisel lepinguesemeks olnud asja tagastamise kulud või asja äraviimise kulud olukorras, kui lepingu esemeks olevat asja ei saa selle olemuse tõttu tavalise postiteenuse kaudu tagastada, kui need kulud tasub tarbija.

11. Isikuandmete töötlemine
Tarbija annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kätte toimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohale toimetamiseks.
E-poel www.e-moobel24.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohale toimetamiseks.
Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka e-poel ligipääs.

12. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada aadressile: Rahaus OÜ, KentmanniI 8b, 10116 Tallinn või e-posti aadressile: info@e-moobel24.ee. Kauba tagastakse üks köik mis E-mööbel24.ee salong-kauplusse.

13. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:
- Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
- Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui: - e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, - parandamine ebaõnnestub, - e-poel ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, - kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
E-poe ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

Kõik garantii- ja müügiteenused osutatkse käesoleva lepingu alusel (allalaadida saab SIIT)

Teave tellimuse kohta: E-R: 10.00-18.00 telefonil +372 5303 6138 või e-posti aadressil info@e-moobel24.ee

14. Tarbija õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole Kui e-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus e-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on:
Aadress: Rahukohtu 2, 10130 Tallinn
E-post: info@tarbijakaitseamet.ee
Veebileht: www.komisjon.ee
Telefoninumber: +372 6201707
info@e-moobel24.ee / parnu@e-moobel24.ee     E-mööbel24.ee
© e-moobel24.ee
Kõik õigused on kaitstud. Käesoleval koduleheküljel sisalduva informatsiooni kopeerimine on ainult administratsiooni kirjaliku loal. Kõik pildid on illustratiivsed, tootekirjeldused on informatiivsed. Tegelik toode võib erineda pildil kujutatus. Värvid võivad sõltuvalt teie monitori värviedastuse eripärast tegelikest ka erineda.
Tel.Tallinn: (+372) 5303 6138
Tel.Pärnu: (+372) 5557 5584

Liitu uudiskirjaga

Sulgeda Подписаться